Clubhuis vandaag gesloten.

Het zat er al langere tijd aan te komen maar nu is het dan echt zo ver. Vandaag blijft ons clubhuis gesloten vanwege gebrek aan barpersoneel.

Ook voor het komende seizoen is het lang niet altijd een zekerheid dat ons clubhuis geopend is bij een thuiswedstrijd. Dit geldt voor zowel de zaterdag als de zondag!

Alleen bij wedstrijden van De Gazelle 1 is er nog voldoende beschikbaarheid en bereidwilligheid voor een bardienst.

Herhaaldelijk heeft het bestuur een oproep gedaan in de hoop zo extra vrijwilligers te krijgen, helaas was dit tegen dovenmansoren gericht.

Of het te laat is om je op te geven? NEE! Bel vandaag nog Richard voor de bardienst of overige vrijwilligerstaken en hij gaat je graag vertellen wat er van je verwacht wordt.

Met 8 á 10 nieuwe vrijwilligers betekent dit ongeveer 1 keer in de 10 weken een bardienst van maximaal 5 uur per keer. Op jaarbasis 4, maximaal 5 bardiensten.

Bel Richard 06-12025261 wanneer je je wilt opgeven of meer informatie wilt.