Debuut bij De Gazelle van Deventer Dartteam.

Deventer Dartteam komt stroeve start te boven.
Eindelijk was het zover! in een goedgevulde kantine mocht het Deventer Dartteam haar thuisdebuut maken bij VV De Gazelle.
De tegenstander van vandaag was Opa 90 uit Apeldoorn.

De Deventer Dartteam formatie trad aan met de onderstaande 5 personen:

Eddy Kers
Michael Dellink (C)
Marco van der Hulst
Jurian Boerkamp
Eric Bleumink ( Wissel)

Eddy Kers had de eer de eerste pijlen namen het Deventer Dartteam richting het bord te mogen laten vliegen.
Helaas wist Eddy zichzelf niet te belonen door veel dubbels te missen.
Hierdoor ging hij onnodig met 1-4 ten onder.

Captain Michael Dellink had zich ook een ander thuisdebuut voorgesteld in zijn single ging er van alles mis en de tegenstander bleef rustig en constant presteren. ook dit leidde tot een 1-4 nederlaag wat de stand al op 0-2 in het voordeel van de gasten bracht.

Marco van der Hulst moest aantreden tegen de sterkhouder van de tegenstander.
Marco scoorde er lustig op los en wist in de legs van de tegenstander 2 maal een 180 score te produceren.
Echter lieten de dubbel Marco in de steek waardoor het onnodig spannend werd.
De 7de leg ging gelukkig wel naar het Deventer Dartteam waardoor de stand op 1-2 werd gebracht.

In een vrij stabiele wedstrijd was het Jurian Boerkamp die de Deventer formatie weer langs zij knokte.
Met een mooie 180er en steady scores wist hij vrij simpel de 4-1 en dus 2-2 op het bord te zetten.

De Singles zijn gespeeld

2-2 in Games
10-12 in legs

De koppelpartijen is normaal de plek waar de kracht ligt van het Deventer Dartteam
En dat bleek ook vanavond wel weer!
De Tegenstander had in de 4 koppelpartijen niks te vertellen.
Ze mochten 1 leg pakken in alle 4 de partijen.

Michael Dellink en Eddy Kers 3-0
Marco van der Hulst en Jurian Boerkamp 3-0
Eric Bleumink en Jurian Boerkamp 3-1
Michael Dellink en Marco van der Hulst 3-0

In de teamgame wordt er 4 tegen 4 gespeeld over een format van wederom best of 7
Met de 6-2 voorsprong op zak wilde het Deventer Dartteam graag de avond in stijl afsluiten.
In stijl afsluiten was ook wel muziek in de oren van Eric Bleumink.
Hij wist namelijk in de Teamgame een 111 Finish op het bord te zetten ( TR7-TR18-D18)
De teamgame ging overtuigend naar het Deventer Dartteam met 4-2

Deventer Dartteam 7 – 2 Opa 90

Marco van der Hulst 180 180
Jurian Boerkamp 180
Eric Bleumink 111

Wij danken een ieder voor de komst naar VV de Gazelle en zien jullie graag weer op 4 November 2021 voor onze thuiswedstrijd tegen De Hoven.