FC Update De Gazelle.

De Transfermarkt.

Het aantal voetballers is in evenwicht gebleven bij De Gazelle. Naast het vertrek van een 6-tal spelers staat daar de komst tegenover van 6 nieuwe Gazellianen.

Vertrokken zijn J. Eisvelt, L. Bosman, S. Pamboer, J. Post, allen naar FC RDC en T. Linker en R. Fadda die hun geluk gaan beproeven bij Sallandia. De Gazelle wenst allen veel succes bij hun nieuwe vereniging en bedenk dat jullie altijd welkom zijn!

Nieuw zijn D. Bos, Y. Floors, M. Oguz, allen komen ze over van Kon. UD. Verder verwelkomen we J. Waslander van Davo en L. Stolk en R. v.d. Wal van Schalkhaar. Alle nieuwelingen van harte welkom bij de mooiste club van Nederland en omstreken. Binnenkort hopen wij jullie allemaal te mogen begroeten in een prachtig verbouwd clubhuis. Volg de berichtgeving over de heropening op de website of op Facebook.