Geflatteerde nederlaag De Gazelle 1.

De Gazelle heeft gisteren een gevoelige en bovenal geflatteerde nederlaag geleden.

Zowel in de eerste als 2e helft was De Gazelle de bovenliggende partij, maar hadden de voorwaartsen van het vlaggenschip van Rood Zwart het vizier niet op scherp staan of vond het een hele goede doelman van Orderbos op haar weg.

Het aantal gemiste basisspelers, die door verschillende omstandigheden niet inzetbaar zijn, laat haar sporen na in de tot nu toe gespeelde wedstrijden.

Gisteren deed zich het gemis van goaltjesdief Niels Rijnders zich gelden zonder afbreuk te willen doen aan de overige aanvallers.

Geheel tegen de verhouding in stond na 45 minuten een 0-2 stand op het scorebord. Kort na de rust dacht De Gazelle de aansluitingstreffer te hebben gescoord maar daar dacht de grensrechter van Orderbos anders over en nam de scheidsrechter, die zich aan een hamstringblessure liet behandelen in de rust en door die blessure niet in staat was het spel te volgen, het vlagsignaal over.

Na de 0-3 uit een counter en een rode kaart aan de Deventer kant (ontnemen kans aan doorgebroken speler) was er nog maar één team aan het voetballen en dat was gek genoeg De Gazelle.

Het wachten is op de terugkerende geblesseerde en zieke spelers, tot die tijd zal trainer Joost ter Stege moeten roeien met de riemen die hij heeft.