Gezocht, barpersoneel voor a.s. zondag.

Aanstaande zondag is er geen voetbal. Als gevolg daarvan is er geen bardienst geregeld voor de zondag(middag).

Vanwege de behoefte om toch op zondagmiddag het clubhuis open te hebben een oproep aan vrijwilligers om bardienst te draaien.
In principe wordt er gezocht naar vrijwilligers die van 12.30 uur tot 17.00 uur bardienst willen draaien.

De klaverjassers kunnen dan op de aangepaste tafels om 13.00 uur beginnen met de 1e boom en kan er, op de gepaste afstand van 1.5 meter gekeken worden naar eredivisie live.

Zoals we allemaal weten geldt de maatregel dat we om 17.00 uur moeten sluiten en daar wordt absoluut niet vanaf geweken.
Wil je ons clubhuis bezoeken dan dien je te beschikken over een QR code of een bewijs dat je corona hebt gehad, vergezeld van je ID.

Maar het belangrijkste is het vinden van vrijwilligers die zondagmiddag bardienst willen draaien.
Je kunt je opgeven bij Richard van den Berg.