Help onze sponsoren de crisis door, deel 1.

In de binnenstad op de Keizerstraat zit de shirtsponsor van het 2e elftal zondag, cafetaria ‘t Bijtje.

Ing van cafetaria ‘t Bijtje stond als eerste met de hapjes klaar toen ons clubhuis afgelopen zomer weer open mocht. Een bijzonder warm gebaar die door de Gazelle leden bijzonder werd gewaardeerd.

Door de nu genomen maatregelen kan cafetaria ‘t Bijtje wel wat extra klandizie gebruiken hetzij door het afhalen of bezorgen van patat, ijs, allerhande snacks tot complete maaltijden.

Cafetaria ‘t Bijtje is dagelijks geopend en hoopt op deze manier te overleven. Over de Mc. Donalds en aanverwante grote ketens hoeft u zich geen zorgen te maken, daar staan multinationals achter. Als leden van een kleine vereniging moeten we juist de kleine lokale ondernemers proberen te helpen.

Cafetaria ‘t Bijtje hielp De Gazelle uit de brand toen we verlegen zaten om een shirtsponsor voor De Gazelle zondag 3. Laten wij met z’n allen proberen Ing en cafetaria ‘t Bijtje een beetje uit de brand te helpen.

Dit bericht delen mag, graag zelfs!

Uw bestelling wordt met een grote glimlach opgenomen!

BEL 0570-671840