Nieuwe maatregelen rondom corona door De Gazelle.

Hoewel we met man en macht er alles aan doen om de coronaperikelen buiten de deur te houden blijven er toch klachten, vragen en adviezen binnen komen bij het bestuur..

Soms zijn adviezen niet vrijblijvend maar bindend. Ook hier heeft De Gazelle mee te maken. Vanaf vandaag mag er in de tent naast het clubhuis NIET meer gerookt worden. Wil je toch roken dan word je verplicht dit buiten de tent te doen.

Een tweede advies, en wederom bindend, is dat er buiten de tent en het clubhuis geen drank mag worden gedronken, geschonken en verkocht door De Gazelle. Ben je toe aan een sigaret of welk rookwaar dan ook en geniet je op dat moment van een drankje, nuttig deze eerst voordat je naar buiten gaat om te roken maar neem GEEN drank mee naar buiten.

Verder is het niet toegestaan om, behalve wanneer je een bestelling plaats, te staan in de tent of het clubhuis. Alle tafels en stoelen zijn op de vereiste afstand gezet en iedereen dienst zich te houden aan deze richtlijnen, zitten, te houden.

Zowel in de tent als het clubhuis mag er niet GEZONGEN en GEDANST worden.

Bij wedstrijden worden de supporters gevraagd 1.5 meter afstand van elkaar te houden, uitzondering zijn familieleden die één huishouden vormen.

Op deze manier kunnen we blijven genieten van de gastvrijheid bij De Gazelle, zijn we even verlost van de eenzaamheid, kunnen we even ons verhaal kwijt, kunnen we even huis en haard verlaten voor wat afleiding, kunnen we als het aan De Gazelle ligt op verantwoorde wijze open blijven en hoeven we ons geen zorgen te maken over mogelijke sancties bij het niet naleven van alle VERPLICHTE aanbevelingen en adviezen.