Nieuwjaarreceptie 8 januari.

Zondag 8 januari is er een gratis ontbijtbuffet vanaf 10.30 uur voor alle leden donateurs en vrijwilligers. Daarna volgt de traditionele wedstrijd tussen het 1e en oud 1e elftalspelers. De spelers voor ons oud 1e krijgen een persoonlijke uitnodiging. Deze wedstrijd begint om 12.30. Rond de klok van 14.30 uur vangt de nieuwjaarreceptie aan.

De strijd om de D.J. van den Bergbokaal is 28 januari. Er wordt dan een koppel klaverjasmarathon gehouden. Aanvang is 10.00, aanmelden vanaf 09.30 uur. De kosten bedragen 15 euro per koppel. In de prijs zitten een kopje koffie, een lunch en warme en koude hapjes. Rond 17.00 uur is de prijsuitreiking. Opgeven bij Hans Teunissen of bij Richard van den Berg. Uiterste inschrijfdatum is 20 januari 2023.

De immens populaire playbackshow wordt gehouden op zaterdag 11 maart. Voor de verliezers van de laatste editie een uitgelezen mogelijkheid revanche te nemen, voor de winnaar de kans te laten zien dat hij geen ééndagsvlieg was. Er komt een intekenlijst in ons clubhuis te hangen en via email kun je je aanmelden. Het emailadres wordt z.s.m. bekend gemaakt.

Op 3 juni is er de Gerrit Zwijnenberg koppel dart toernooi. Aan dit toernooi kunnen maximaal 25 koppels deelnemen. Aanvang van dit toernooi is 14.00 uur. De kosten zijn 15 euro per koppel. Aanmelden kan via Frank Haarman of Richard van den Berg.

Dit is slechts een klein overzicht van wat er de komende maanden georganiseerd gaat worden. Van elke activiteit afzonderlijk wordt ruim van tevoren een aankondiging gemaakt wanneer en bij wie je je kunt aanmelden.