Vanmiddag De Gazelle 1 – Sportlust Vroomshoop 1, aanvang 14.15 uur.

Vanmiddag wordt het de eerste vuurdoop op de Rielerenk voor de manschappen van trainer Joost ter Stege. Na een verdienstelijk gelijkspel vorige week tegen 3e klasser WWNA wordt er nu aangetreden tegen een onbekende tegenstander. Onze buren Davo hebben al wel kennis mogen maken met de club uit Vroomshoop en verloren kansloos met 6-0.

Vanmiddag een gehavend team van De Gazelle, waar de nodige spelers met uiteenlopende blessures af moeten haken. Desalniettemin blijft er voldoende kwaliteit over om het de tegenstander moeilijk te maken.

De man die vandaag de wedstrijd in goede banen mag leiden is de heer Olijslager, die we een prettige wedstrijd toewensen. Tevens een hartelijk woord van welkom voor onze gasten uit Vroomshoop en hun aanhang.